dimecres, 9 de maig del 2012

Un matí de primavera


He sentit a dir que, seguint la llei de Pareto, quan realitzem una tasca, el 20% de l’esforç que fem dóna el 80% dels resultats obtinguts. En el meu cas, aquesta llei s’ha acomplert durant aquest agradable matí de primavera.

Del temps que he passat ruminant com dissenyar la imatge i els continguts del meu nou bloc, el 20% ha consistit en anar a fer una passejada, llibreta en mà, fora de casa tot pensant com ho havia de fer i apuntant les idees que em vinguessin al cap.

D’aquesta passejada, n’ha sorgit el títol, la capçalera, el logotip, aquesta primera entrada i la seguretat de saber que tinc un fil robust i coherent amb el qual farcir el nou bloc. En definitiva, el 80% del resultat que us estic presentant.

En tant que jove aturat i emprenedor que busca la seva oportunitat en un món que s’ha posat tant difícil, feia dies que em rondava pel cap la idea de compartir les meves experiències, les meves opinions i crear una petita comunitat amb aquells que també lluiten cada dia per trobar el seu lloc i poder viure del seu treball honest. 

Avui, per fi, he aconseguit trobar la idea clau que uneix tot allò que vull transmetre i que us pot interessar; el color verd. Aquest color m’evoca optimisme, esperança i respecte i amor cap al medi ambient, que són els valors que millor representen la meva forma de veure el món.

Per acabar l’entrada, us ensenyo que m’ha inspirat tant positivament durant aquest matí; la vista de Collserola des del turó del Putxet (Barcelona) mentre em venia a la ment “Blow your Mind“ del primer disc de Jamiroquai “Emergency on Planet Earth”, espero que ho gaudiu.


 Collserola, amb el Tibidabo al capdamunt, des del Putxet




 Jamiroquai - Blow your mind


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada